The Vic – Branding

Leiden

Dit is het verhaal van VIC. De nieuwste ambassadeur van Leiden, die met een storm van passie, enthousiasme, oog voor detail én haar charme de stad opschudt.

van eyecatcher tot detail

The Vic is het nieuwe familielid van Golden Green Hotels. Passie, ervaring en de ambitie om buiten de gebaande paden te gaan, vormen de voedingsbodem voor een buitengewoon en modern hotelconcept.

VIC is onze muze en het hotel is een mix van alles dat haar hart sneller doet kloppen. Een one-of-a-kind verblijf dat méér is dan alleen een overnachting: een ervaring met een eigen verhaal, vol oogstrelend design. Kleinschalig en warm, waarbij elk detail doordacht en waardevol is.

Een instagrammable hotel waar je geweest moet zijn; een elegante en inspirerende plek voor city travellers en Leidenaren.

De opdracht:

  • Storytelling
  • Interieurontwerp
  • Branding
  • Visuele identiteit
220421_3133_2400x1100
220421_3133_2400x11002

beeldmerk & logo

Een speels en verfijnd beeldmerk komt samen met het logo tot een volwassen en elegant geheel.

220421_3133_2400x11003
220421_3133_2400x11004

inspiratie identiteit

Een samenspel van diepe kleuren en felle accenten; een uitgesproken, contrastrijk moodboard.

220426_3133_2400x1400
220426_3133_2400x14002

brand basics

Rain or shine, deze diensten zijn gegarandeerd als je bij VIC komt logeren!

220426_3133_2400x14003

project details

  • Programma

    54 hotelkamers
    276 m² lounge en vergaderruimten

  • Opdrachtgever

    Golden Green Hotels

Did you know Mulderblauw respresents an array of 15 nationalities?

  • Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.