The Vic – Branding
Leiden
Dit is het verhaal van VIC. De nieuwste ambassadeur van Leiden, die met een storm van passie, enthousiasme, oog voor detail én haar charme de stad opschudt.
The Vic is het nieuwe familielid van Golden Green Hotels. Passie, ervaring en de ambitie om buiten de gebaande paden te gaan, vormen de voedingsbodem voor een buitengewoon en modern hotelconcept.
VIC is onze muze en het hotel is een mix van alles dat haar hart sneller doet kloppen. Een one-of-a-kind verblijf dat méér is dan alleen een overnachting: een ervaring met een eigen verhaal, vol oogstrelend design. Kleinschalig en warm, waarbij elk detail doordacht en waardevol is.
Een instagrammable hotel waar je geweest moet zijn; een elegante en inspirerende plek voor city travellers en Leidenaren.
De opdracht:
- Storytelling
- Interieurontwerp
- Branding
- Visuele identiteit
beeldmerk & logo
Een speels en verfijnd beeldmerk komt samen met het logo tot een volwassen en elegant geheel.
inspiratie identiteit
Een samenspel van diepe kleuren en felle accenten; een uitgesproken, contrastrijk moodboard.
brand basics
Rain or shine, deze diensten zijn gegarandeerd als je bij VIC komt logeren!
project details
-
Programma
54 hotelkamers 276 m² lounge en vergaderruimten
-
Opdrachtgever
Golden Green Hotels